Street s.r.o

Srbova 360/1
Praha 8, Libeń
180 00


Telefon:

+420 734 557 947
+420 736 600 188


Email:

This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.


IČO:

24663310

DIČ:

CZ24663310

Oprava spár

Oprava spár

(Provádíme zalití prasklin v asfaltových površích.)

Praskliny vznikají různou roztažností asfaltového povrchu, nebo nerovnoměrným sedáním podkladních vrstev nebo zvýšeným zatížením povrchu provozem.

Praskliny v asfaltových površích je potřeba ošetřit zálivkou tak aby nedocházelo k dalšímu zatékání vody, která by mohla způsobit v zimě zamrznutí a další zvětšení praskliny v zimním období.

 

Postup opravy

Spára před opravou

  • Spáru vytryskáme horkým vzduchem strojem KOMPL SL , tím dojde k dokonalému vyčistění případných usazenin a zároveň k vyfouknutí nesoudržných částí živičného povrchu v celé její hloubce a k zahřátí spáry, která je tak připravená na zalití modifikovanou zálivkou.

Vytryskání spáry    Ošetřená spára

  • Ošetřenou spáru zalíváme modifikovanou asfaltovou zálivkou pomocí aplikačního kotlíku KK50. Výhody a přednosti: Aplikovaná zálivka je velice přilnavá a vysoce elastická. Takto ošetřená spára je chráněná před vlivy počasí a zároveň vykazuje perfektní mechanické vlastnosti při případném rozdílném pohybu živičných povrchů - již nedojde k roztržení a obnovení spáry. Výhodou ošetření spáry horkým vzduchem oproti frézování spáry je, že nedochází k ještě většímu poškození asfaltového povrchu frézou a nedochází k zanesení spáry vyfrézovaným prachem. Při frézování není možné dokonale kopírovat směr divoké spáry.

Zalití spáry    Zalitá spára

  • Záruku na takto ošetřené spáry poskytujeme jeden rok.

Hotová spára    Opravená spára

 

Nalévání hran

na nově položených živičných površích. Při pokládce dvou a více jiízdních pruhů je potřeba ošetřit středovou spáru mezi nově položenými pruhy. Standardní postup ošetření středové spáry je proříznutí a zalití spáry po pokládce všech jízdních pruhů. Provádíme nalití hrany u nově položeného jízdního pruhu,před pokládkou druhého. Při pokládce druhého jízdního pruhu dochází k natavení zálivky na nalité hraně nově pokládaným asfaltem a při válcování dojde k dokonalému spojení mezi nově položenými živičnými povrchy. Při takto provedeném nalití hrany objednatel ušetří za frézování spáry a hlavně se zkrátí čas dopravní uzavírky. Po finálním položení živičných povrchů je možné ihned odstranit uzavírku a obnovit provoz - nemusí být následná uzavírka pro frézování a zalití středové spáry.

 

Reference: realizace 2012. Obchodní síť Makro, Globus,IKEA,čerpací stanice Agip, Benzina,stavební firmy Colas- R10 Mladá Boleslav,Silnice Jičín - Chuchelna,AVE Kolín, výrobní závod Škoda Mladá Boleslav, TPCA Kolín, Gefco Kolín  


Kontaktujte nás: +420 734 557 947